Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Според теб инжектора пропуска газ ли? Защото колата има проблем основно на бензин. Като ми свърши газта нали пак карам на бензин и ако не съм заредил вечерта на другия ден без да има газ пак пали лесно, форсира се с тътени и като покарам и я загася след 10 минути върти по-дълго за да запали.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

    Comment


    • #62
      Колеги, за импулсния датчик на коляновия вал какво ще кажете? Може ли като е загряла това трудно палене да идва от него?
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
        Колеги, за импулсния датчик на коляновия вал какво ще кажете? Може ли като е загряла това трудно палене да идва от него?
        Според мен - не. Той или работи или не. Без него няма искра от свещите.
        Last edited by Furious 155; d.m.y г., 17:22.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #64
          А, има ли вариант да се подава искра не когато трябва и да има изгаряне във всмукателните колектори? Защото нещо такова ми се струва, че се получава. Искрата сякаш се подава, когато всмукателните клапани са отворени и се получават детонации в колкторите. Това не зависи ли от датчика на коляновия вал или бъркам?
          Last edited by gaiska; d.m.y г., 13:10.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #65
            Пак ще те попитам...тези детонации само на бензин ли са в смукателният колектор....?...ако е така....то вариантите са бедна горивна смес, износени разпределителни валове или проблем в смукателните клапани....доколкото разбирам казвам....но ти е време за доктор, преди да си гръмнал още някой колектор...
            п.п..ако подава искра при отворени клапани....колата изобщо няма да работи....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
              А, има ли вариант да се подава искра не когато трябва и да има изгаряне във всмукателните колектори? Защото нещо такова ми се струва, че се получава. Искрата сякаш се подава, когато всмукателните клапани са отворени и се получават детонации в колкторите. Това не зависи ли от датчика на коляновия вал или бъркам?
              Може за идеята да хванеш и да изключиш единия комутатор еи така да видиш как е с 4 свещи само...

              След ден два обратното, включваш изключения а спираш другия да видиш резултата...
              Подозирам че ще има разлика.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #67
                Привет
                Първо да попитам дали е пробвано да се откачи акумулатора и да се покара после само на бенз 2-3 дни за да се види тогава каква е хавата,че това ми намирисва на много омазани бензинови адаптации (не питайте откъде знам)
                Второ Дебиломера проверяван ли е какви стойности дава при празен ход и при 3 хил оборота
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                  Пак ще те попитам...тези детонации само на бензин ли са в смукателният колектор....?...ако е така....то вариантите са бедна горивна смес, износени разпределителни валове или проблем в смукателните клапани....доколкото разбирам казвам....но ти е време за доктор, преди да си гръмнал още някой колектор...
                  п.п..ако подава искра при отворени клапани....колата изобщо няма да работи....
                  Само на бензин го прави. Ако е бедна сместа, от какво може да е? Иначе от три години съм по доктори и нищо.

                  ---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:42 ----------

                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Може за идеята да хванеш и да изключиш единия комутатор еи така да видиш как е с 4 свещи само...

                  След ден два обратното, включваш изключения а спираш другия да видиш резултата...
                  Подозирам че ще има разлика.
                  Извинявай, но не разбирам идеята. Искаш да кажеш, че ако е само с един включен комутатор ще разбера дали работи ли? И се съмняваш в комутатор ли?
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Привет
                    Първо да попитам дали е пробвано да се откачи акумулатора и да се покара после само на бенз 2-3 дни за да се види тогава каква е хавата,че това ми намирисва на много омазани бензинови адаптации (не питайте откъде знам)
                    Второ Дебиломера проверяван ли е какви стойности дава при празен ход и при 3 хил оборота
                    Карал съм на бензин след откачен акумулатор, но няма ефект. Дебитомер не е проверяван, защото незнам как, а явно че и майсторите не знаят.
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                      Само на бензин го прави. Ако е бедна сместа, от какво може да е? Иначе от три години съм по доктори и нищо.

                      ---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:42 ----------



                      Извинявай, но не разбирам идеята. Искаш да кажеш, че ако е само с един включен комутатор ще разбера дали работи ли? И се съмняваш в комутатор ли?
                      Преди години имах проблем... Прекъсваше на моменти и тн. Установих че като изключа които и да е комутатор и остане на другия, машинарията работи чудесно! Смених Тогава какво ли не и се оправи проблема, но беше неиде във високото напрежение...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                        Преди години имах проблем... Прекъсваше на моменти и тн. Установих че като изключа които и да е комутатор и остане на другия, машинарията работи чудесно! Смених Тогава какво ли не и се оправи проблема, но беше неиде във високото напрежение...
                        Искаш да кажеш, че на един комутатор работи по-добре? Това не значи ли, че работи само на 4 свещи? Въобще да карам само на един комутатор ли ми предлагаш?
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                          Искаш да кажеш, че на един комутатор работи по-добре? Това не значи ли, че работи само на 4 свещи? Въобще да карам само на един комутатор ли ми предлагаш?
                          При мен имаше "високоволтов" проблем които се изразяваше в прекъсване на моменти, пукане в колектора и леко влошена работа на двигателя като цяло.
                          Интересното беше, че когато изключа някои комутатор (или иначе казано остана на 4 свещи) проблемите изчезваха! Другото интересно беше че които и комутатор да изключа нещата се оправяха!
                          Смених в последствие свещи кабели комутатори и каквото има там и всичко се оправи. Свалените части ги раздадох и в другите коли си работят... Шантава работа с две думи.
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #73
                            Ок, не ми пречи да пробвам.
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                            Comment


                            • #74
                              В резервоара рови ли се....?....още в началото на темата ти загатнах.......http://clubalfaromeo.com/forum/showp...07&postcount=6
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • #75
                                Не съм се ровил в резервоара, но сега при палене не пука, а просто пали по трудно, и то в един период между 10 минути и един час от спирането на двигателя. Преди този период и след него, колата си пали нормално. Резервоара ми е пълен над половината, ако това има значение де.

                                ---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 10:13 ----------

                                Искам да попитам някой може ли да ми каже откъде да откача ламбда сондата? Би трябвало да има някаква връзка някъде.
                                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                                Comment

                                Working...
                                X